Vauxhall Corsa-C Forum banner

Binnenverlichting uitschakelen.

13K views 25 replies 5 participants last post by  ozsubrosa  
#1 ·
Hoe de binnenverlichting uit te schakelen, zelfs bij het openen of sluiten van deuren. Is dat mogelijk??

#3 ·
Ik heb het over de instapverlichting. Dat irriteert me. Mijn interieurverlichting wordt gedurende een korte periode ingeschakeld door het voertuig te ontgrendelen met de radio-afstandsbediening. Ze schakelen automatisch uit na een vertraging en worden weer geactiveerd als de bestuurdersdeur wordt geopend. Het enige wat ik wil is dat niet te doen. Iemand een idee??

#26 ·
Ik heb hier niet veel over nagedacht, omdat het om geen enkele reden een erg dwaze vlammenoorlog werd, maar er komt een idee in me op dat het overwegen waard zou kunnen zijn. De meeste Cs hebben de basisinterieurverlichting, maar mijn Combo Tour en sommige high-spec Corsas hebben de interieurverlichting met leeslampjes en deze unit past op dezelfde plek voor een eenvoudige upgrade. In het VK zijn ze heel gemakkelijk en goedkoop te koop, gebruikt. Ik heb er een gekocht van een ebay-verkoper dicht bij mij in de buurt (alleen als reserve) en hij heeft er meer voor ÂŁ 2,99. Het simpele zou zijn om de centrale lamp te verwijderen zodat deze niet automatisch aangaat, maar je kunt een of beide leeslampjes indrukken als dat nodig is voor verlichting zonder de lamp te hoeven demonteren en opnieuw te installeren als er licht gewenst is. Met iets meer werk zou er genoeg ruimte moeten zijn om een aan-uit-aan-schakelaar te installeren die op de hoofdlamp is aangesloten, zodat je kunt kiezen of je de inkomende-nooit-altijd-lichtopties wilt hebben die veel andere auto's hebben.