Heeft de Corsa C CAN-BUS of niet?
Ik heb gezegd dat de Corsa D de enige is die CAN-BUS heeft, niet C.
Bedankt
Ik heb gezegd dat de Corsa D de enige is die CAN-BUS heeft, niet C.
Bedankt
Ik las op VxOn dat als je 6 knoppen op je stuur hebt, het half canbus is, maar als je 4 knoppen en 2 scrollwielen hebt, dan is het volledig... ? Misschien geldt dat alleen voor de andere auto's in de reeks?Vanaf 8/2004 zijn alle Corsa C's canbus. De gemakkelijkste manier om dit te zien, is aan de stereo. Als het een 2-cijferige stereo is, bijvoorbeeld cd30, dan is het canbus.
Wat betreft de tid/mfd, de astra g is geen canbus, het display werkt wel, maar niet goed. Omdat de jouwe canbus is, is het display gecodeerd op de oem hu (alleen sommige modellen).
Er is geen echt voordeel om de astra g tid/mfd te monteren, tenzij het een navigatie-eenheid is. De gid- en cid-displays moeten opnieuw worden bedraad om in de corsa te werken, wat niet eenvoudig maar wel te doen is.
Dus het gaat om mij? Corsa is mijn 2006, of .. na de restyling, heeft een andere radio, een CD 30 mp3.antwoordde je in je thread 1800sriy
wolfox. kijk eens in 1800sriy andere thread, daar zie je de display die je nodig hebt. Als je eenmaal de juiste display hebt, kun je de BC activeren via tech 2, kijk hier. http://www.corsa-c.co.uk/forum/showthread.php?t=158299